Διαχείριση Ανταλλακτικών - Open Accounting | OSS
Τoμείς δραστηριότητας

Διαχείριση Ανταλλακτικών - Open Accounting | OSS

Ανταλλακτικά

Τα ανταλλακτικά έχουν ένα σημαντικά μικρότερο κύκλο ζωής προϊόντος λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και του ρυθμού αλλαγής των προτιμήσεων των καταναλωτών. Ως αποτέλεσμα όσοι τα πωλούν ή τα διαχειρίζονται πρέπει να είναι καινοτόμοι στη διαχείρισή τους.

Σε αυτό το σημείο έρχεται το Open Accounting, όπου η παρακολούθηση και η διαχείριση των ανταλλακτικών για όλη την αλυσίδα της βιομηχανικής παραγωγής γίνεται εύκολη και αποτελεσματική.

Ανταλλακτικά: Βασικά σημεία διαχείρισης

 Σχεδιασμός αποθεμάτων: Αυτό περιλαμβάνει τον προγραμματισμό της ζήτησης, τον καθορισμό των διαθέσιμων αποθεμάτων και παραγόντων όπως ο χρόνος παράδοσης και οι ρυθμοί χρήσης. Ελέγχοντας τις προσφορές και τις παραγγελίες μέσα από πολλαπλούς καταλόγους ειδών, ανεξάρτητους από τους κωδικούς του ERP.

Προμήθειες και πηγές εφοδιασμού: Η εύρεση αξιόπιστων πηγών για ανταλλακτικά, η συνεργασία με τους προμηθευτές και η διασφάλιση της έγκαιρης παράδοσης των παραγγελιών είναι ουσιώδεις πτυχές, ώστε να ανταποκρίνεται μια επιχείρηση στη ζήτηση για ανταλλακτικά. Με το Open Accounting οργανώνετε τις λίστες προμηθευτών. Από τη μια είστε σε θέση να προβλέπετε τη ζήτηση και να δημιουργείτε ευέλικτες αλυσίδες εφοδιασμού, ώστε να μπορείτε κάθε στιγμή να καλύψετε τη ζήτηση.

Αποθήκευση και οργάνωση: Η σωστή αποθήκευση και οργάνωση των ανταλλακτικών είναι ζωτικής σημασίας για όποια επιχείρηση θέλει να είναι ανταγωνιστική. Με το Open Accounting έχετε υπό έλεγχο τον κατάλογο με τα ανταλλακτικά σας.

Έλεγχος αποθεμάτων: Ένα ισχυρό σύστημα ελέγχου αποθεμάτων βοηθά στην παρακολούθηση της κίνησης των ανταλλακτικών, την παρακολούθηση των αποθεμάτων αποτρέποντας την υπερβολική αποθήκευση αποθεμάτων ή την εξάντλησή τους. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω τακτικών απαρίθμησεων κύκλου, αυτοματοποιημένων συστημάτων παρακολούθησης και ανάλυσης δεδομένων.

Στο πλαίσιο της 4ης βιομηχανικής επανάστασης προβλέπεται η ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων. Πως μια επιχείρηση που ασχολείται με τα ανταλλακτικά επωφελείται; Με το επιχειρηματικό σύστημα ERP Open Accounting καταγράφετε κάθε μεμονωμένο τμήμα, από τη μικρότερη βίδα έως ένα ολόκληρο υποσύστημα, οποτεδήποτε και όπου βρίσκεται κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού.

Επίσης υποστηρίζετε τα υπάρχοντα συστήματα ποιότητας και ασφάλειας, επιτρέποντας τη σωστή αντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων και τη μείωση ζημιών.

 Με την υιοθέτηση μιας διορατικής, βασισμένης στα δεδομένα προσέγγισης, οι εταιρείες μπορούν να αναβαθμίσουν το σύστημα διαχείρισης ανταλλακτικών τους για να κερδίσουν ένα πλεονέκτημα που βελτιώνει τα επίπεδα αποθεμάτων και εξασφαλίζει την αξιοπιστία των περιουσιακών στοιχείων.

.

 

Κλείσιμο πάνελ αναζήτησης
Κλείσιμο πάνελ εναλλαγής γλωσσας
Κλείσιμο πάνελ διαμοιρασμού