Βιομηχανικός εξοπλισμός και εξοπλισμός κατασκευαστικού κλάδου
Ο εξοπλισμός και η διαχείρισή του γίνεται εύκολη υπόθεση έχοντας ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια σας: το Open Accounting. Είτε πρόκειται για βιομηχανικά μηχανήματα, για κουζίνες, ψυγεία ή για κατασκευαστικά μηχανήματα η καλή διαχείριση του εξοπλισμού είναι καθοριστικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.
Μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Open Accounting, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για την παρακολούθηση, τη συντήρηση και τη διαχείριση κάθε είδους εξοπλισμού. Παρακολουθήσετε τις εγγυήσεις του εξοπλισμού σας, διαχειριστείτε τις επισκευές και ελέγξτε την κατάσταση του εξοπλισμού σας με ένα απλό κλικ.
Η παρακολούθηση της κερδοφορίας του κάθε αντικειμένου-εξοπλισμού είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησής σας. Μέσω του Open Accounting μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις δραστηριότητες σχετικά με τον εξοπλισμό σας, συμπεριλαμβανομένων των αγορών, των πωλήσεων, των επισκευών και των εγγυήσεων.
Επιπλέον παραμετροποιούμε το επιχειρηματικό σύστημα διαχείρισης εξοπλισμού προσαρμόζοντάς το στις εξειδικευμένες ανάγκες του κλάδου, που καλύπτετε. Με τα υποσυστήματα (modules) του Open Accounting προσαρμόζουμε το επιχειρηματικό σύστημα στις ανάγκες διαχείρισης του δικού σας εξοπλισμού. Μάλιστα ένα από τα modules αφορά στο service και τα ανταλλακτικά, ώστε να διαχειρίζεστε εύκολα τις ανάγκες σέρβις όταν αυτές προκύπτουν, εξασφαλίζοντας τη συνεχή λειτουργία του εξοπλισμού σας.
Η διαχείριση των αναφορών συντήρησης, των δυσλειτουργιών του εξοπλισμού, των προγραμμάτων συντήρησης και του κόστους του εξοπλισμού είναι πλέον εύκολη με τη χρήση του Open Accounting. Μπορείτε να προγραμματίσετε μια εργασία συντήρησης, να διαχειριστείτε ένα ελάττωμα ή το πλήρες ιστορικό των σέρβις, που έχει περάσει ο εξοπλισμός σας.
Με τη χρήση του Open Accounting αποθηκεύετε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τα εργαλεία και τις μηχανές σας σε ένα μόνο μέρος. Ο εξοπλισμός κάθε κλάδου βελτιώνεται και αλλάζει ανάλογα με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Έχοντας οργανωμένο ιστορικό του εξοπλισμού, που κατά καιρούς προμηθεύεται μια επιχείρηση, μπορεί να προβλέψει τις τάσεις της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο οργανώνει ανάλογα τις παραγγελίες της, δοκιμάζει νέα μηχανήματα και παραμένει ανταγωνιστική ως προς τις απαιτήσεις της αγοράς.
Επίσης ο εξοπλισμός κάθε χώρου παρουσιάζει δυσλειτουργίες από καιρό σε καιρό. Αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό, καθώς τα εργαλεία έχουν μια ημερομηνία λήξης και τείνουν να αποτιμώνται με τον χρόνο. Είναι δική σας ευθύνη πώς θα αξιοποιήσετε στο έπακρο τον εξοπλισμό σας κοντά στον χρόνο αδράνειας του. Μερικές συνηθισμένες πρακτικές για την διαχείριση του εξοπλισμού σε αυτό το στάδιο περιλαμβάνουν:
Κρατήστε υπό έλεγχο όλα τα παραπάνω εύκολα μέσω της παρακολούθησης αποσβέσεων, που ελέγχετε παρακολουθώντας την κερδοφορία κάθε αντικειμένου. Πλέον δε χρειάζεται να παρακολουθείτε μεμονωμένα τη διάρκεια ζωής των εργαλείων σας, τις επισκευές ή τις εγγυήσεις. Όλα αυτά υπάρχουν διαθέσιμα και συγκεντρωμένα στο Open Accounting.
Ταυτοποιήστε και καταλογοποιήστε όλον τον εξοπλισμό σας, είτε είναι μεγάλος είτε μικρός. Έτσι γνωρίζετε ποια μηχανήματα έχουν πωληθεί, ενοικιαστεί, ποια έχουν επισκευαστεί και πόσες φορές. Με αυτόν τον τρόπο έχετε τον απόλυτο έλεγχο του εξοπλισμού σας κάθε στιγμή.
Με τη συνεχή παρακολούθηση και την προσαρμογή των υπηρεσιών μας στις ανάγκες σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.
Επιλέξτε το Open Accounting σήμερα και αποκτήστε την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα που χρειάζεστε για την επιχείρησή σας.