Τί είναι το Open Accounting;
Το Open Accounting είναι ένα ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σύστημα (ERP) και αποτελεί τη βασική πλατφόρμα που ενοποιεί όλες τις εφαρμογές της OSS.
Γιατί να επιλέξω το Οpen Accounting;
- Εκείνο που πραγματικά διαφοροποιεί το σύστημα Open Accounting από κάθε άλλο αντίστοιχο σύστημα του ανταγωνισμού, είναι τα μοναδικά υποσυστήματα (modules) που το απαρτίζουν τα οποία λειτουργούν χωρίς να επιβαρύνουν τις διαδικασίες μεταξύ τους.
- Χάρη στην κατηγοριοποίηση και εξειδίκευση στις εκάστοτε διαφορετικές επιχειρηματικές δραστηριότητες, έχει τη δυνατότητα να διασφαλίσει την απρόσκοπτη και ταχύτατη ολοκλήρωση των εργασιών με αμεσότητα και αξιοπιστία.
- Προσαρμόζεται και επικαιροποιείται ταχύτερα και διαρκώς στις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησής σας, της αγοράς και της φορολογικής διοίκησης.
- Απλοποιημένες διαδικασίες.
Ποιές ανάγκες καλύπτει (συνοπτικά);
- Αποθήκης (πλήρη διαχείριση).
- Λογιστικής.
- Εισπρακτέων λογαριασμών.
- Πληρωτέων λογαριασμών.
- Χρηματοοικονομικά (Ταμεία, τράπεζες, επιταγές).
- Ταμειακές ροές.
- Οικονομική πληροφόρηση (αποτελέσματα, ισολογισμός).
- Λειτουργική πληροφόρηση (Κέντρα κόστους, έργα, Τύποι εξόδων).
- Αποθηκευτικών χώρων (WMS- logistics).
- Παραγωγή.
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα;
- Κοινή φόρμα διαχείρισης σε κάθε υποσύστημα για όλους τους τύπους κινήσεων μέσω των οποίων επιτυγχάνονται ταχύτερη καταχώρηση και άμεση πληροφόρηση.
- Η χρήση ασύρματων τερματικών στα υποσυστήματα αποθηκών και wms επιταχύνει τις καθημερινές διαδικασίες .
- Αυτοματοποίηση καθημερινών διαδικασιών σε ειδικά και πολυεταιρικά περιβάλλοντα με αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου απασχόλησης και άμεση εκτέλεση των διαδικασιών (αντιγραφή παραστατικών μεταξύ των οντοτήτων, αυτοματοποιημένη έκδοση παραστατικών, λοιπές διαδικασίες)
- Αυτοματοποιημένη αποστολή αναφορών, εκδοθέντων παραστατικών, ειδοποιήσεων πληρωμών σύμφωνα με τις ανάγκες τις κάθε εταιρείας.
- Λειτουργεί διπλογραφικά στις οικονομικές κινήσεις του εμπορικού οι οποίες χρεοπιστώνουν τους απαραίτητους συναλλασσόμενους (πελάτες – προμηθευτές με ταμειακούς λογαριασμούς.
- Απλοποιημένες διαδικασίες για τις ταμειακές ροές και τα αποτελέσματα.
- Σύνδεση με εξωτερικά συστήματα προμηθευτών για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
- Προσαρμογή στις απαιτήσεις σας
- Άμεση και διαρκή υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Σε ποιους τομείς / εμπορικές δραστηριότητες εξειδικεύεται περισσότερο;
Στην εντατική λιανική,
Στα τρόφιμα,
Στις Ακτοπλοϊκές εταιρείες,
Στο εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών,
Στο Fitness,
Σε εταιρείες με εξειδικευμένη εμπορική δραστηριότητα,
Στη μικρή λιανική.
Ποιά είναι τα υποσυστήματα ( συνοπτικά);
- Παρακολούθηση αποθηκών (πλήρης κάλυψη των αναγκών των αποθηκών).
- Παραγγελίες σε προμηθευτές (προτάσεις παραγγελίας, δημιουργία και αποστολή παραγγελίας, παραλαβή με φορητό).
- Παραγγελίες πελατών (εισαγωγή από τα υποκαταστήματα, από τις πλατφόρμες, από e-shop, παρακολούθηση ανεκτέλεστων, συλλογή picking).
- Προσφορές πελατών (ειδικό κύκλωμα για τη δημιουργία και αποστολή προσφορών και τη μετατροπή σε παραγγελία).
- Συστήματα εισαγωγής αιτήσεων προμήθειας υλικών (εισαγωγή αιτημάτων, αποστολή inquiry, εισαγωγή προτάσεων, αξιολόγηση προτάσεων, έγκριση) και σε web περιβάλλον, διαδικτυακή πλατφόρμα.
- Παρακολούθηση notify number Ιχνηλασιμότητας (παρακολούθηση των παρτίδων για τα ποτά, παρακολούθηση των παρτίδων.
- Aging πελατών και προμηθευτών.
- Συμβόλαια συντήρησης και υποστήριξης (παρακολούθηση των συμβολαίων συντήρησης και υποστήριξης και μηναία τιμολόγηση).
- Παρακολούθηση συμφωνιών με προμηθευτές και υπολογισμός πιστωτικών έκπτωσης ανά είδος με αντίστοιχη ενσωμάτωση των εγγραφών ανά είδος στο σύστημα με αποτέλεσμα την ορθή αποτύπωση του μικτού κέρδους.
- Παρακολούθηση εξοπλισμού (serial number, εγγύησης, services, κερδοφορία - έσοδο ανά μηχάνημα).
- Συστήματα work flow - Εγκριτικών ροών για την έγκριση των πληρωμών τιμολογίων σε προμηθευτές και την έγκριση προμήθειας υλικών (αναλώσιμα ανταλλακτικά) - επιλογή προμηθευτή.
- Διαχείριση εγγράφων: Εισαγωγή και αρχειοθέτηση των έντυπων παραστατικών τα οποία έχουν μετατραπεί σε ηλεκτρονικά έγγραφα, μαζί με τις αντίστοιχες εγγραφές του συστήματος με σκοπό την κατάργηση της αρχειοθέτησης και την άμεση απεικόνιση του πραγματικού εγγράφου στις καρτέλες του συστήματος.
- Γενική λογιστική
- Παρακολούθηση κέντρων κόστους, τμήματα εσόδων και εξόδων (καταστήματα, έξοδα υπαλλήλων) μέσα από τη λογιστική, με αποτέλεσμα την άμεση πληροφόρηση για την πορεία των καταστημάτων και της εταιρείας.
- Διασύνδεση EDI Εισαγωγή παραστατικών αγορών σε συνεργασία με τις εταιρείες Impact και Retail@link), και από οποιονδήποτε Τρίτο μέσω ειδικών προγραμμάτων
- Ισολογισμός αποτελέσματα
- Λογαριασμοί αναφοράς Profit-&-Loss. Παρακολούθηση των λογαριασμών με χρηματοοικονομικούς όρους και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας σε μια σελίδα.
- Ταμειακές ροές: Συσχέτιση των εισπράξεων και των πληρωμών με ειδικούς κωδικούς για αποτύπωση των πηγών των εσόδων και των αιτιών των εξόδων και της ταμειακής ρευστότητας απολογιστικά και προϋπολογιστικά.
- Σύνδεση με τα συστήματα Δίας για άμεση λήψη πληρωμών.
- Σύνδεση με τα συστήματα των τεσσάρων συστημικών τραπεζών, e-banking και αυτόματη ενημέρωση των σχετικών εγγραφών (on line πληρωμές πελατών).
- Διαχείριση Διεθνών Λογιστικών Προτύπων Δ.Λ.Π. ( Παρακολούθηση ΕΛΠ, ΔΛΠ και διάκριση των εγγραφών στα ισοζύγια.
- Βιβλία Γ & Β κατηγορίας στο ίδιο σύστημα.
- Παρακολούθηση των αποθηκών, wms logistics center, παραλαβές αγορών, παρακολούθηση ραφιών, picking, (live και overstock) ειδικά για αποθήκες cash & carry.