FAQ Open Retail Suite
FAQ Open Retail Suite

FAQ | OSS

Σύστημα λιανικής πώλησης

Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για το Open Retail της Oss.

Γενικές πληροφορίες:

Το Open Retail είναι ένα ολοκληρωμένο λογισμικό λιανικής πώλησης και εντατικής λιανικής.

 Ποιοι τύποι επιχειρήσεων μπορούν να το χρησιμοποιήσουν;

  • μικρά σημεία,
  • mini market,
  • grocery store,
  • super market και
  • αλυσίδες  καταστημάτων.

Πώς λειτουργεί το σύστημα;

Το Open  Retail  στην βασική έκδοση  λειτουργεί με τοπικό κεντρικό υπολογιστή (server) ,  ταμεία   με οθόνες αφής και  ασύρματα   τερματικά .  Στην  έκδοση  Hybrid  ο  server βρίσκεται στα κεντρικά  ή στο  Cloud .  

 Υποστηρίζει τις βασικές λειτουργίες ταμείου;

  • Ναι. Βάρδιες χειριστών, αναλυτική παρακολούθηση ακυρώσεων ειδών και αποδείξεων, πολλαπλές αναμονές.
  • Έχει κλείσιμο ημέρας, και έκδοση όλων των παραστατικών σε θερμικό (ΑΛΠ, ΤΙΜ , ΔΕΛ ΔΕΚ).
  • Συμφωνία ταμείου, ταμειακή κατάσταση.

 

Υποστηρίζει πληρωμές με κάρτα;

Φυσικά. Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν:

  • Από το ταμείο μέσω POS  συνδεδεμένο στο ταμείο ή ασύρματου POS 
  •  Συσκευές all in one με την χρήση  softpos.

Παρέχεται εκπαίδευση και υποστήριξη;

Ναι. Παρέχεται εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιοδήποτε χειριστικό ή τεχνικό ζήτημα, ώστε η λειτουργία της επιχείρησης να παραμένει απρόσκοπτη.

 

Μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός καταστήματος;

Ναι. Ενδεικτικά διαθέτει:

  • Γρήγορη πώληση
  • Προωθητικές ενέργειες
  • Κάρτες Πιστότητας πελατών (loyalty ) πόντους, απόδοση δώρων,
  • Διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές.
  • Παρακολούθηση της αποθήκης και του υπολοίπου stock των ειδών.
  • Προτάσεις παραγγελίας
  • Παρακολούθηση των προμηθευτών
  • Κοινή φόρμα για όλους τους τύπους κινήσεων (αγορές, πωλήσεις, διακινήσεις)
  • Ασύρματο τερματικό (Παραγγελίες - Παραλαβές-επιστροφές-Απογραφές Έκδοση παραστατικών)
  • Εκτύπωση ετικετών, αλλαγές ειδών,
  • Διαφημιστικές οθόνες, εμπορική διαχείριση στο κατάστημα.
  • Παραλαβές των εμπορευμάτων και άμεση δημιουργία προσωρινού Δελτίου αποστολής με ενημέρωση της αποθήκης.

Τί άλλα Πλεονεκτήματα έχει το λογισμικό;

  • Εκτύπωση Παρτίδας/Ποικιλίας/Προέλευσης για τα είδη μαναβικής.
  • Παρακολούθηση ημερομηνιών λήξης ευπαθών προϊόντων.
  • Προσφορές και εκπτώσεις – παραμετρικοί τιμοκατάλογοι Λιανικής Χονδρικής.
  • Αυτόματη επαναφορά τιμών φυλλαδίου στις αρχικές τιμές των ειδών, την ημερομηνία που λήγει η προσφορά (Παραμετρικοί Τιμοκατάλογοι)
  • Πώληση άυλου χρόνου και καρτών, εξόφληση λογαριασμών κοινής ωφελείας,
  • «τεφτέρι»,
  • Πώληση καρτών προπληρωμένου άυλου χρόνου κινητής τηλεφωνίας
  • Πληρωμή λογαριασμών κοινής ωφελείας μέσα από το ταμείο
  • Μετασχηματισμός Παραστατικών: Ατιμολόγητα παραστατικά (δελτία αποστολής σε τιμολόγια)

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα για το Λογιστήριο;

  • Άμεση ενημέρωση της λογιστικής (από το Ζήτα του ταμείου στους λογαριασμούς της λογιστικής), παρακολούθηση εξόδων ανά κατάστημα.
  • Ολοκληρωμένη λογιστική παρακολούθηση.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα για την Επιχείρηση – Αλυσίδες;

  • Άμεση πληροφόρηση για Τζίρο – Κερδοφορία (Margin, Markup) - Απόθεμα με ένα πλήκτρο, Υπόλοιπο ταμείου.
  • Χονδρική και λιανική στην ίδια εφαρμογή.
  • Υπολογισμός τιμών πώλησης.
  • Παρακολούθηση συμφωνιών προμηθευτών.
  • Παραγγελίες σε προμηθευτές,
  • Σύστημα Επιτήρησης. Μέσω της σύνδεσης με το Clever Eye δίδεται η δυνατότητα καταγραφής και προβολής των αποδείξεων που εκδίδονται, στο σύστημα επιτήρησης του καταστήματος.
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών (αποστολές αλλαγών, λήψη κινήσεων),
  • Σύνθετη επιχειρηματική πληροφόρηση,
  • Παραγγελίες πελατών,
  • Αυτόματη εισαγωγή των παραστατικών αγορών από προμηθευτές (Ηλεκτρονική τιμολόγηση EDI),
  • Πολιτικές προσφορών και εκπτώσεων, συστήματα πιστότητας πελατών (Loyalty).
  • Κάλυψη αναγκών για: B2B, B2C, Β2G (Business to Government)

 

Μπορεί να συνδεθεί με e-shop;

Ναι. Υποστηρίζεται πλήρως η διασύνδεση με e-shop είτε  με  την λύση της  oss είτε  με   άλλες λύσεις.   

Μπορεί να συνδεθεί με πλατφόρμες Delivery;

Ναι. Το Open Retail διασυνδέεται πλήρως με πλατφόρμες όπως e-food και Wolt, αποστέλλοντας τιμές και λαμβάνοντας αυτόματα τις παραγγελίες στο σύστημα.

Τι είναι το OSS Hybrid Retail;

Hybrid Retail, εννοούμε τη δυνατότητα λειτουργίας ενός Retail λογισμικού σε οποιοδήποτε σημείο, με άμεση ενημέρωση των δεδομένων από και προς το κεντρικό σύστημα αλλά και την λειτουργία χωρίς την απαίτηση διασύνδεσης με τα κεντρικά συστήματα. Η πληροφόρηση στις φορητές συσκευές υλοποιείται απευθείας με τα κεντρικά συστήματα.

Χρειάζεται επιπλέον εξοπλισμό;

Όχι. To Open Hybrid Retail της OSS εκμεταλλεύεται πλήρως τις υπάρχουσες υποδομές σε εξοπλισμό και μειώνει τον χρόνο απασχόλησης των χειριστών ενός καταστήματος.

Έχει αυτοματοποιημένες διαδικασίες;

Όλες οι καθημερινές διαδικασίες όπως η ενημέρωση των τιμών των ταμείων, των ζυγών, η εκτύπωση των ετικετών υλοποιούνται αυτόματα από το λογισμικό χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Υποστηρίζει το ΜΥDATA και την ηλεκτρονική τιμολόγηση;

Ναι. Το σύστημα υποστηρίζει πλήρως το ΜΥDATA και το Ηλεκτρονικό Δελτίο Αποστολής,
καθώς και την έκδοση αποδείξεων μέσω Παρόχου ή ΦΗΜ.

Ποια είναι τα οφέλη του Open Retail για την επιχείρησή μου;

  • ✔️Μείωση απαιτούμενου χρόνου για την καθημερινή διαχείριση του καταστήματος
  • ✔️Παρακολούθηση επισκεψιμότητας πελατών στο κατάστημα
  • ✔️Πληροφόρηση για την κερδοφορία του καταστήματος.
  • ✔️Ελαχιστοποίηση αναγκών συντήρησης του λογισμικού και μείωση απαιτήσεων σε υλικό.

 

 

Κλείσιμο πάνελ αναζήτησης
Κλείσιμο πάνελ εναλλαγής γλωσσας
Κλείσιμο πάνελ διαμοιρασμού