Hybrid Retail
H Open System Solutions, στα πλαίσια της αυτοματοποίησης των διαδικασιών προς τις επιχειρήσεις, δημιούργησε τη Λύση Open Hybrid Retail.
Ως Hybrid retail εννοούμε τη δυνατότητα λειτουργίας ενός Retail λογισμικού σε οποιοδήποτε σημείο, με άμεση ενημέρωση των δεδομένων από και προς το κεντρικό σύστημα αλλά και τη λειτουργία χωρίς την απαίτηση διασύνδεσης με τα κεντρικά συστήματα.
Η λύση αποτελείται από το υποσύστημα Hybrid Retail Διαχείριση καταστήματος και λειτουργεί On line και από το υποσύστημα του ταμείου Hybrid Retail Pos το οποίο λειτουργεί Off line.
To Open Hybrid Retail της OSS εκμεταλλεύεται πλήρως τις υπάρχουσες υποδομές σε εξοπλισμό και μειώνει τον χρόνο απασχόλησης των χειριστών ενός καταστήματος.
Όλες οι καθημερινές διαδικασίες όπως η ενημέρωση των τιμών των ταμείων και των ζυγών και η εκτύπωση των ετικετών υλοποιούνται αυτόματα από το λογισμικό χωρίς την ανθρώπινη παρέμβαση.
Οι λειτουργικές διαδικασίες στις φορητές συσκευές υλοποιούνται απευθείας στα κεντρικά συστήματα.
Μέσω της λύσης ελαχιστοποιούνται οι ανάγκες συντήρησης του λογισμικού και μειώνονται οι απατήσεις σε υλικό.
Ταυτόχρονα, ικανοποιούνται όλες οι απαιτήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού (myDATA - Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ , Διασύνδεση, Ηλεκτρονικό Δελτίο Αποστολής).
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας.