γίνεται Προσιτή, Απλή και Αποτελεσματική!
γίνεται Προσιτή, Απλή και Αποτελεσματική!
Η λύση Open Retail Suite αποτελεί ένα προσιτό και αποτελεσματικό τρόπο για τις Επιχειρήσεις Εντατικής Λιανικής, ώστε να ανταπεξέλθουν σε συνθήκες έντονου ανταγωνισμού. Σχεδιασμένη αποκλειστικά για τη Λιανική, για μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, λειτουργεί απρόσκοπτα. Δίνει τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να υπάρχει συνεχής πληροφόρηση για την πορεία της επιχείρησης, σε πραγματικό χρόνο. Περιορίζει τα λειτουργικά κόστη μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών και σωστής διαχείρισης αποθεμάτων, ελαχιστοποιεί τα λάθη, ενώ, παράλληλα, προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
Ανακαλύψτε την υπεροχή του συστήματος εντατικής λιανικής
Open Retail της Open System Solutions, σε 4 βήματα:
Ασύγκριτη αξιοπιστία, ταχύτητα & σταθερότητα στις καθημερινές σας συναλλαγές λιανικής πώλησης.
Απόλυτη προσαρμογή του συστήματος στις ακριβείς ανάγκες της επιχείρησής σας.
Ομαλή μετάβαση από οποιοδήποτε προηγούμενο εξοπλισμό και λογισμικό στο δικό σας Open Retail από την OSS.
Ολοκληρωμένη, διαρκής & άμεση υποστήριξη από το προσωπικό μας, 7 ημέρες την εβδομάδα
Παρακάτω απεικονίζονται οι εκδόσεις του Open Retail Suite με τα χαρακτηριστικά τους και τα συμπληρωματικά υποσυστήματα.
Η έκδοση Simple, αφορά επιχειρήσεις που χρειάζονται μια απλή λύση για τη λειτουργία του καταστήματος. Περιλαμβάνονται μόνο η διαχείριση ειδών και τιμών καθώς και το ταμειακό σύστημα. Αφορά περιπτώσεις σημείων όπως περίπτερα, mini Market, μικρά σημεία, χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες για πληροφόρηση και διαχείριση της αποθήκης.
Η έκδοση Prime, αφορά επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη μιας λύσης με χαρακτηριστικά εμπορικής διαχείρισης. Παρέχει οικονομική πληροφόρηση (πελάτες, προμηθευτές), πληροφορίες για τα αποθέματα και στατιστικά στοιχεία κερδοφορίας (μικτό κέρδος, καλάθι). Καλύπτει τις ανάγκες επιχειρήσεων με δραστηριότητα στη χονδρική πώληση, τη λιανική πώληση και την παροχή υπηρεσιών. Συνίσταται για μικρά super market, αρτοζαχαροπλαστεία, πώληση καπνικών και ζαχαρωδών και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών οι οποίες θέλουν να εκδίδουν τιμολόγια και να παρακολουθούν τους συναλλασσόμενους.
Η έκδοση Business, αφορά επιχειρήσεις με αυξημένες λειτουργικές ανάγκες εμπορικής διαχείρισης. Περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως οι πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, οι παραμετρικές τιμές, οι απογραφές, τα ατιμολόγητα παραστατικά και αυξημένες δυνατότητες στο ταμειακό σύστημα. Καλύπτει όλες τις προαναφερόμενες επιχειρηματικές δραστηριότητες καθώς και επιχειρήσεις διανομής προϊόντων, μεγάλα super market, αλυσίδες καταστημάτων (franchise), εμπόριο υπολογιστών.
Ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης προστίθενται στο λογισμικό υποσυστήματα, τα οποία βελτιώνουν τη λειτουργικότητα και αυτοματοποιούν περαιτέρω τις καθημερινές διαδικασίες, μειώνοντας το συνολικό λειτουργικό κόστος.
Μπορείτε να ξεκινήσετε από τη μικρότερη έκδοση και να αναβαθμιστείτε σε κάποια από τις επόμενες, είτε στο Open Accounting εφόσον απαιτούνται μεγαλύτερες ανάγκες πληροφόρησης ή λογιστικές ανάγκες.
Μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας έκδοση επιλέγοντας τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην επιχείρησή σας.
Σε όλες τις εκδόσεις υπάρχουν υπηρεσίες ενεργοποίησης των οποίων το κόστος εξαρτάται από την έκδοση, τα υποσυστήματα, τις θέσεις εργασίας και τις ώρες εκπαίδευσης.
Διαχείριση Eταιρειών, Xρήσεων, Xειριστών
1 User: Απλή έκδοση. Περισσότερους από έναν, σε Βασική και Επαγγελματική.
1 Εταιρεία σε Απλή και Βασική έκδοση - περισσότερες στην Επαγγελματική.
Πολλαπλοί τιμοκαταλόγοι ειδών μόνο στην επαγγελματική έκδοση.
Πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι και εμπορικές καταστάσεις μόνο στην επαγελματική έκδοση.
Open sign λογισμικό για επικοινωνία με το φορολογικό μηχανισμό (Λειτουργία με χρήση ΕΑΦΔΣΣ) .
Δεν απατείται στις περιπτώσεις λειτουργίας με ΑΔΗΜΕ ή Ταμειακή μηχανή.
Εκτύπωση ετικετών, Ετήσιες απογραφές - Φυσική Απογραφή - Αποτίμηση.
Διαχείριση Κινήσεων. Παρακολούθηση αγορών και πωλήσεων - διακινήσεις - λοιπές κινήσεις.
Έκδοση παραστατικών, Σχεδίαση εκτυπώσεων
(Βασική = 1 Φόρμα παραστατικού. Επαγγελματική παραπάνω από μία)
Ισοζύγια, Καρτέλες Ειδών
Διαχείριση συναλλασσόμενων και Διαχείριση εισπράξεων - πληρωμών
Βασικές πληροφορίες συναλλασσόμενων (ισοζύγιο, καρτέλες)
Ταμειακή κατάστηση: Ειδική αναφορά - (συμψηφιστικό ημερολόγιο κίνησεων), χρησιμοποιείται για το κλείσιμο της ημέρας απεικονίζοντας όλες τις κινήσεις καθώς και το υπόλοιπο του καταστήματος.
Παραμετρικοί τιμοκατάλογοι
Ατιμολόγητα παραστατικά, Τιμολόγια εξόδων, Πληροφόρηση μέσω Διαδικτύου
Προσφορές και εκπτώσεις – παραμετρικοί τιμοκατάλογοι Λιανικής Χονδρικής, Συνδυαστικές προσφορές (ένα+ένα, δύο+ένα, εκπτώσεις, κλπ.) ειδικές τιμές σε ημερολογιακές περιόδους (κάλυψη φυλλαδίων).
Ελέγχος πρόσβασης των χειριστών στις επιλογές του λογισμικού (εταιρείες, στατιστικά στοιχεία, κλπ).
Ταμειακό Σύστημα Open Pos & Στατιστικά Πωλήσεων Λιανικής.
Έκδοση παραστατικών Απευθείας από το ταμείο.
Παραμετρικές οθόνες λιανικής, μόνο στην επαγγελματική έκδοση.
Το Λογισμικό λειτουργεί - συνδέεται και με τους τρείς τύπους φορολογικών μηχανισμών (Ταμειακή, ΕΑΦΔΣΣ, ΑΔΗΜΕ)
Αγοράζετε την εφαρμογή και πληρώνετε κάθε χρόνο την ετήσια σύμβαση συντήρησης (αναβαθμίσεις και υπηρεσίες υποστήριξης).
Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.
Συνδρομητικό μοντέλο χρήσης με το οποίο πληρώνετε ανάλογα με την περίοδο που επιλέγετε (Μήνας, εξάμηνο, έτος).
Η εγκατάσταση πραγματοποιείται πλήρως στις δικές σας υποδομές.
Επίλεγετε το μοντέλο χρήσης του λογισμικού (Αγορά ή συνδρομητικά), το οποίο προσαυξάνεται με τη συνδρομή του Cloud.
Η εγκατάστασή σας βρίσκεται στο Cloud .
Η εγκατάσταση και η εκπαίδευση παρέχονται ξεχωριστά. Εξαρτώνται από το χώρο, τις θέσεις εργασίας και τα εκάστοτε υποσυστήματα.
Απολαμβάνετε διαρκή & αδιάλειπτη υποστήριξη & εξυπηρέτηση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Σε κάθε λύση συμπεριλαμβάνονται συγκεκριμένες ώρες και περιστατικά υποστήριξης. Επιλέγετε πρόσθετα πακέτα ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Η εταιρεία διαθέτει ευέλικτα πακέτα άμεσης υποστήριξης για κάθε ανάγκη.
Διαφημιστικές οθόνες: Προβολή τιμών, διαφημιστικών μηνυμάτων, (video, εικόνες) σε οθόνες εντός του καταστήματος.
Επιπλέον της βασικής απογραφής, πλεονάσματα ελλείματα, εβδομαδιαίες απογραφές, αποτίμηση.
Ασύρματα και φορητά τερματικά
Πώληση καρτών προπληρωμένου άυλου χρόνου κινητής τηλεφωνίας και κάρτες για αγορές στο Internet.
Αpple store, iTunes και Google Cards.
Πληρωμή λογαριασμών κοινής ωφελείας μέσα από το ταμείο (εξόφληση λογαριασμών δημοσίου: ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑΘ, COSMOTE, VODAFONE, WIND, Φυσικό Αέριο, Τηλεόραση, Ασφαλιστικές εταιρείες, Ασφαλιστικά Ταμεία, Δήμοι και άλλες εταιρείες του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα).
Πώληση εφημερίδων και περιοδικών με Barcode. Mοναδικό χαρακτηριστικό στην αγορά. Σάρωμα και πώληση εφημερίδων και περιοδικών με τη χρήση barcode ή ειδικών κομβίων. Πλήρη παρακολούθηση της αποθήκης, εφημερίδων και περιοδικών μέσω της ενημέρωσης του συστήματός σας, με το Δελτίο Παραλαβής και το Δελτίο Επιστροφής της Άργος.
Σύστημα Επιβράβευσης Πιστότητας Πελατών (Loyalty). Απόδοση πόντων βάσει: Αξίας, ποσότητας αγορών, ειδών, επισκέψεων σε συγκεκριμένα ημερολογιακά διαστήματα. Τυχερός πελάτης. Προσωποποιημένη επικοινωνία μέσω SMS και email.
Delivery, ειδικές οθόνες για λήψη παραγγελιών και χρέωση των διανομέων. Εστίαση, καφέ, εκτύπωση των ειδών της απόδειξης για προετοιμασία της Παραγγελίας. Ειδικές οθόνες για εισαγωγή παραγγελίας για περιπτώσεις καφέ, ζαχαροπλαστείων.
Χρώματα Μεγέθη για τους κλάδους ένδυσης υπόδησης.
Ειδικό λογισμικό για τη διασύνδεση των υποκαταστημάτων των αλυσίδων. Λήψη αλλαγών τιμών, ενημέρωση κινήσεων, αυτόματη εκτύπωση ετικετών και ενημέρωση ζυγαριών. Ενημέρωση ταμείων με τις αλλαγές των τιμών.
Υποσύστημα Franchise. Λήψη ειδών, αλλαγών τιμών και αγορών.
Στην αναζήτηση του κατάλληλου συστήματος για την αλυσίδα μας, επιλέξαμε το 2011 το Open Retail Suite. Η ευκολία χρήσης, η τάχιστη απόκριση, η έγκυρη εξυπηρέτηση του πελάτη και η πληροφ … περισσότερα
H BAZAAR έχει επιλέξει για το δίκτυο Franchisee τη Λύση της Open System Solutions. Το λογισμικό καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις των καταστηματαρχών για την τάχιστη και έγκυρη εξυπηρέτησ … περισσότερα
Λειτουργούμε το Open Accounting & το Open Retail τα τελευταία οκτώ χρόνια. Στην προσπάθειά μας να ανταγωνιστούμε τους μεγάλους ομίλους που δραστηριοποιούνται δίπλα μας, έχουμε ως σ … περισσότερα
Διερευνώντας τα λογισμικά της αγοράς τα τελευταία χρόνια και τις δυνατότητές τους, δεν κατάφερα να ανακαλύψω κάποιο που να ξεπερνά το πλεονεκτήματα του Open Retail. Απλότητα στη χρήση, … περισσότερα
Δραστηριοποιούμαστε στο χώρο των τροφίμων ως Franchise της Bazaar με δυο καταστήματα στην Αττική. Η λύση της OSS με το Open Retail στα καταστήματα και το Open Accounting για το λογιστή … περισσότερα
Είχαμε επιλέξει να εγκαταστήσουμε επώνυμη λύση λογισμικού ώστε να μην αντιμετωπίσουμε λειτουργικά θέματα. Μετά από ενάμισι χρόνο ανεπιτυχούς προσπάθειας να λειτουργήσουμε σωστά, επιλέ … περισσότερα
Είμαστε η μοναδική ελληνική εταιρεία που διαθέτει και προσφέρει μία αληθινά ολοκληρωμένη λύση (All in One) που αφορά καταστήματα τροφίμων και αλυσίδες Super Market, ζαχαροπλαστείων, φούρνων και εστίασης που δραστηριοποιούνται στην εντατική λιανική. Η πώληση στο ταμείο καλύπτεται από το Open POS, η διαχείριση του καταστήματος από το Open Retail και η συνολική διαχείριση της δραστηριότητας από το Open Accounting.
Πλέον, τα μικρά καταστήματα Mini Market και σημεία Τύπου μπορούν ν’ απολαύσουν μοναδικά προνόμια. Όλα τα πλεονεκτήματα της εντατικής λιανικής και επιπλέον, σε συνεργασία με το πρακτορείο διανομής τύπου της ΑΡΓΟΣ, έχετε στη διάθεσή σας αυτόματη ενημέρωση του barcode των εφημερίδων και των περιοδικών για την πώλησή τους (ένα μοναδικό πλεονέκτημα στην αγορά), αλλά και των στοιχείων διακίνησης (δελτία παραλαβής και επιστροφής) για την ενημέρωση της αποθήκης σας.
Μία πραγματικά ολοκληρωμένη λύση για την επιχειρηματική δραστηριότητα των γυμναστηρίων και των κέντρων άθλησης και ευεξίας, γίνεται τώρα δική σας.
Τα οφέλη που απολαμβάνετε είναι: η οργάνωση, η υπενθύμιση, ο έλεγχος και η παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών, καλύπτονται τα Daily tasks των πωλητών/γυμναστών, ενώ η δυνατότητα κλήσης των υποψηφίων πελατών για τα συμβόλαια που λήγουν γίνεται με μεγάλη ευκολία. Επίσης, τα ραντεβού κλείνονται είτε από την reception είτε από το ίδιο το μέλος μέσω της σχετικής εφαρμογής (Booking Αpplication).
Όπως και στην εντατική λιανική, η OSS διαθέτει και προσφέρει μία πραγματικά ολοκληρωμένη λύση (All in One), για αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία. Η πώληση στο ταμείο καλύπτεται από το Open POS, η διαχείριση του καταστήματος από το Open Retail, ενώ η συνολική διαχείριση της δραστηριότητας, μαζί με την παραγωγή από το Open Accounting.
Γνωρίστε την ολοκληρωμένη λύση για την παρακολούθηση της δραστηριότητας ακτοπλοϊκών εταιρειών. Τώρα, έχετε δυνατότητα για αλληλεπίδραση με τα συστήματα κρατήσεων, on-line σύνδεση με τις τράπεζες και αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου και του πιστωτικού ορίου για τις καταθέσεις των πρακτόρων, και όλα, σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, έχετε στη διάθεσή σας σύγχρονα, εύχρηστα και απλά υποσυστήματα διαχείρισης για τις προμήθειες υλικών και ανταλλακτικών των πλοίων.
Το Open Accounting καλύπτει και τις εταιρείες που έχουν ως αντικείμενο της δραστηριότητάς τους, τον Τεχνολογικό εξοπλισμό. Μέσω των προσαρμογών που έχουν υλοποιηθεί, παρακολουθείται όλος ο κύκλος του εξοπλισμού (αγορά, πώληση, επισκευή, εγγύηση, ανταλλακτικά). Επιπλέον, μέσω των υποσυστημάτων ολοκληρώνεται και η ανάγκη για τη λειτουργία του service και του συνεργείου σας.
Το Open Accounting καλύπτει και τις εταιρείες που διενεργούν συνδυασμένες διεθνείς μεταφορές και τα ναυτικά πρακτορεία, πάντοτε μέσω ειδικών υποσυστημάτων.Τώρα, μπορείτε να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε όλων των ειδών τις μεταφορές Αεροπορικές / Οδικές / Θαλάσσιες, εκδίδοντας τα σχετικά έγγραφα. Τιμολογήστε τις υποθέσεις σας και ενημερώστε το λογιστήριό σας δίχως καθυστερήσεις, εκμεταλλευόμενοι όλες τις πληροφορίες και τα υποσυστήματα που σας παρέχει το λογισμικό.